February 1st / Aπό: Vassia Manika / Στη κατηγορία : Tips, Διατροφη
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα από την Ισπανία, η κατανάλωση μιας μεσογειακής διατροφής πλούσιας σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο και όσπρια μπορεί να μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης.
Τα άτομα που ακολουθούσαν μια μεσογειακού τύπου διατροφή είχαν 30% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη σε σχέση με εκείνα που είχαν χαμηλότερα σκορ μεσογειακής διατροφής, σύμφωνα με μια έρευνα με πάνω από 10.000 εθελοντές που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Archives of General Psychiatry.
«Τα αποτελέσματα της ανάλυσής μας δείχνουν την πιθανότητα ότι το πρότυπο της Μεσογειακής Διατροφής σχετίζεται προστατευτικά έναντι της κατάθλιψης», γράφουν οι ερευνητές με επικεφαλή την Almudena Sanchez- Villegas από το πανεπιστήμιο Las Palmas de Gran Canaria και το πανεπιστήμιο της Navarra στην Pamplona.
«Αναγνωρίζουμε ότι τα ευρήματά μας πρέπει να επιβεβαιωθούν και από άλλες προοπτικές μελέτες με καλύτερο έλεγχο και άλλων παραγόντων και από δοκιμές με πιο αντικειμενική και αυστηρή αξιολόγηση του αποτελέσματος», προσέθεσαν.
Η Μεσογειακή Διατροφή, πλούσια σε δημητριακά, κρασί, φρούτα, ξηρούς καρπούς, όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης, ψάρια και ελαιόλαδο και χαμηλής συχνότητας κατανάλωσης σε πλήρη γαλακτοκομικά, κρέας, junk food και λίπους, έχει συσχετισθεί με μακροζωία, μειωμένο κίνδυνο για καρδιοπάθειες και προστασία από ορισμένες μορφές καρκίνου. Τα κυριότερα διατροφικά συστατικά αυτής της διατροφής περιλαμβάνουν βήτα- καροτίνη, βιταμίνη C, τοκοφερόλες, πολυφαινόλες και απαραίτητα μέταλλα.
powered by dR jOv@